منتديات زرقان
[URL=/][/url]

الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

منتدى زرقان يرحب بالسادة الاعضاء والزائرين ويتمنى لكم قضاء وقت ممتع لمراسلة الادارة mido_lovesss2000@yahoo.com محمد سمير     

شاطر | 

15 نكته مصرية روعة

كاتب الموضوعرسالة
زهرة
نائب المدير
نائب المدير
زهرة

انثى

مُساهمةموضوع: 15 نكته مصرية روعة   الخميس مارس 25, 2010 12:09 pm

1- مجموعة حشاشين قاعدين يحششو ، كبس عليهم البوليس عملواأكنهم بيصلون وكان جنبهم نار مولعة ، قال لهم الضابط بتعملوا أيه ، قالوا بنصلي يا باشا ، طيب والنار دي عشان إيه ، فقالوا دي النار عشان اللي ما بيصليش نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة

2- احووووووول قرر يهرب من المدرسة راح غرفة المدييير

3- مرة جني أحول كان عايز يدخل جسم آدمي دخل في عمود النور

4- مرة واحد رخم اوى ماشى فى شارع فاضى لقى راح عند عمود النور وقال للعمود تعالى كدة شوية والنبى

5- مرة واحد مصري قاعد يصلي وسمع اثنين يمدحون صلاته قطع صلاته والتفت عليهم وقالهم كمان انا صايم نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة:d

6- مرة واحد بلادياتنا دخل صيدلية قال للدكتور ادينى 5 عيش الدكتور قالو حضرتك دى صيدلية البلديات قالو مليش دعوة انا عايز 5 عيش الدكتور قالو دى للادوية بس البلديات قال مليش دعوة انا عايز 5 عيش اخر لما زهق الدكتور راح يتكى لابن عم البلديات قولو عجبك كدة ابن عمك جاى بيقولى هات 5 عيش فى الصيدلية ينفع الكلام دا ابن عم البلديات قالو سيبك منو دا اهبل ادينى بجنية جبنة نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هژںه¸–هœ°ه‌€: منتدى نور الدنيـا [عزيزي الزائر يتبقى لديك خطوة واحدة لتتمتع بجميع خواص المنتدى . ]

7- واحد بارد اوى ركب اوتوبيس لاقى واحدة حلوة اوى فى قاعدة فى الاوتوبيس غمزلها غمزيلتو ضحكلها ضحكتلو قالها انزلى المحطة اللى جاية نزلت راح قاعد مكانها نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة

هژںه¸–هœ°ه‌€: منتدى نور الدنيـا [عزيزي الزائر يتبقى لديك خطوة واحدة لتتمتع بجميع خواص المنتدى . ]
8- واحد بلديات رجع لزوجتة قال لها الحمار ضاع منى قالتله متزعلش دخلتك علينا ب 100 حمار نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة

9- مرة واحد اقرع خلف ولد سماه شعراوى

10- مرة واحد بارد واقف فى الشارع لاقى واحدة حلوة لابسة جزمة بيضة حب يعاكسها قلها نهارنا زى الجزمة نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة

11- واحد بخيل اوى اوى اوى ابوة كان تعبان راح المستشفى علشان يزور ابوة لقى مكتوب على الباب ادفع قال لنفسى لا كدة انا اجى وقت تانى

12- مرة اتنين قرع كانوا بيتخانقو على مشط

13- واحد غبى دخل مسابقة اسرع رسمة رسملهم فى الورقة نقطة . المدرس بيقولو اية دا الولد قالو لا دا فيل بس جاى من بعيد نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة

14- واحد بلدينا لاقى خاتم سليمان جية يفرك الخاتم موت العفريت

15 - واحد بلدينا اتغنى ربنا كرمه واشترى عمارة علشان يقف فيها بواب نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

15 نكته مصرية روعة
صفحة 1 من اصل 1